Wednesday 19 October 2011

Sibuk yang melampau

Salam...
Peeps juz nak say sorry kat sume....lately aku sangat-sangat la bz....Bulan 11 ni nak kena daftar kat UiTM, so memang banyak la urusan and dokumen yang perlu di settle kan...
huhhh ayat tak leh bla kan...macam perdana menteri dah...



Pluss sekarang ni aku keje, bise la tak kan nak dok melopong je kat umah kan....nak tunggu Santa Claus bagi dwet?? memang tak la !

So aku cuti sehari seminggu...and waktu cuti tu la aku nak kena urus kan hal UiTM, nak hang out, spend time dengan boyfie....aishhh nampak tak bz tak bz tu....



So to blogger especially, sorry kalau ade shout yang tak sempat aku nak balas...ade follower yang tak terfollow balik....nanti korang BUZZZ aku k....



Jangan serik tok terjah blog aku tau....alaaaaa baru bz cikit ni....cube tengok Fatin Liyana, dah berkurun tak update pon masih active je follower die...huhuhu
Nak jugak compared dengan FL...ko ni newbie la sengal...



Sorry once again ea korang.....


P/S :::    Wishlist aku hampir 99.99% dah settle....huhhh

No comments: