Friday 10 June 2011

PLAYGROUND

Hai guys...can you tell me when the last time you guys pergi taman permainan,main gelongsor,buaian & jongkang-jongket..?? Haha mesti dah berjeman korang tak pergi kn..yela orang dh dewase la kate kan,mane la nak pergi ke tempat2 cam2 kn...

Actually aku pon dah jarang pergi tapi sejak aku menjadi MAKCIK ni,memang agak kerap jugak la aku pergi ke playground..& last aku pergi adelah last 2days(rabu) dengan ditemani boyfie & anak buah aku..siez-ly,hari tu aku memang enjoy gile kat sane..TERNYATA memang seronok pergi ke taman mainan..hehehe


NAK TAW APE YANG SERONOK SANGAT TU???
meh sini aku tunjukkan keseronokannye..hehe


firt-Seronok bile dapat tengok anak buah aku tu main gelongsor dengan macam2 style..(p/s: jangan tiru aksi diatas)..n most important thing,seronok bile tengok diorang jatuh terjelepuk dr gelongsor tu macam nangke busuk..hehe


second-Seronok bile tengok muke die pandang buaian tu n termenung sambil berharap yang buaian tu akan berhayun dengan sendiri nye..


third-Seronok bile dapat ajar die buat aksi2 berani mati macam ni..(untuk budak umur 3tahun,aksi ini memang sangat2 bahaye n hanye budak yang berani je boleh buat) hehe..


LASTLY,PERKARE YANG PALING MENYERONOKKAN SEKALI ADALAH BILE AKU SENDIRI DAPAT MAIN MAINAN2 KAT SITU..SUMPAH HAPPY N TERUS TERKENANGKAN ZAMAN KANAK-KANAK DULU..!!




Okay aku admit yang gelongsor tu agak sempit untuk aku & buaian tu pulak agak rendah sikit untuk aku...ye aku memang dh tak layak nak main semue ni lagi..tapi ade aku kisah?? Hehehe...

No comments: