Wednesday 8 June 2011

LNF Boutique



Nampak kan pixca kt atas ni? (soalan bodoh aku bagi,macam la blogger2 ni bute kn..hehehe)..gambar ni aku amek time aku kerje kat LNF BOUTIQUE yang bertempat di AEON JUSCO BANDARAYA MELAKA...Well,di sini lah tempat aku menaburkan jasa dan membanting tulang demi sehelai baju,sehelai seluar,sepasang kasut dan sebuah handbag ( sehelai ke??) hehehe....


Tibe-tibe aku rase rindu pulak dengan tempat kerje aku ni..rindu nak serve customers & rindu dengan member-member aku kat situ..ermmmm rindu cangat2 (konon manje la ni)..

yang kat belakang 2,supervisor aku,YUKI..& the other 1 is JOEY..


GINIE,JOEY,EPPY,SHI MING


Dari kiri,YI YING,WAWA.EPPY(ok2 aku admit,aku paling tembam n paling hitam antare 3orang ni kn..erm)


That gurl yang pakai dress belang2 tu name die JOANNE..very2 over-friendly person..hehe...

The 1 that kiss me named XUE MEI..seorang yang not so friendly but still ok.. :)

Last but not least,this is CHIN2 (ni name manje die hehe)..act ade sorang lagi member yang aku rapat tapi pic die takde plak..name die AH ER,sangat2 hepy-go-lucky & gile hehe.....btw,sile abaikan muke aku yang kelihatan agak buruk dalam pic ni k..harap maklum!


See?? Betapa rapat & mesra nye kitorang sume ni..siez babe,kerje kat sini memang best..PLUS,,sangat2 senang & relax..bile ade customers kami serve,bile takde kami duduk borak2 ngumpat2,bile lapar pergi je makan kt dalam fitting room or stor,bile kebosanan melande pergi jelajah satu Jusco & bile sakit mintak je cuti...senang kan kerje kami?? kn3???? Hehehe..

2 comments:

Fella Ferina said...

selalu shopping kat jusco melaka mlm2..
smpai2 je dh nk tutup..hehehheh...

Youpie Eppy said...

la yeke..nape x singgah kt butik i..blh i serve u nty..hehehe